Eastern

Ja ojdå, hur gick det nu sådär.. Simmade mitt college karriärs sämsta tävling.. Total floppade. På 200ingen kom jag inte alls igång över huvudtaget, kändes som ett litet warm up swim trots att jag värmde upp som vanligt inför alla andra tävlingar. Nå, 500ingen gick nästan ennu värre, jag var långsam enda från början till slut.. Nå, Mike var inte alltför orolig, han menade att med tanke på all den träning vi har haft nu var det bara helt normalt att det gick som det gick. Nå, jag tänker nu inte destu mera på dom tävlingarna, utan satsar på nästa helg istället, terminens första och sista hemmatävling ! 
 
Bassängen vid Eastern var ganska kall... Deras simhall hade just blivit klar från renovering, så de hade fyllt upp den efteråt. Nå, förra helgen hädne något igen som tvingade dem att tömma hela bassängen än en gång, och sedan fylla den med iskallt vatten. så deras coach sade att det var lite si sådär om vi ens skulle ha kunnat tävla där för vattent var så kallt. Nå, vi fick ju som sagt klartecken att allt var ok, men ja nog måste jag endå säga att vattnet var SVINKALLT! kanske det hade en liten effekt på mina resultat också...
 
Efter tävlingarna åkte vi alla simamre iväg till Boyle's hus, som endast var en kvart ifrån simbassängen där vi hade tävlat. Där hade Stpehs föräldrar laddat upp med mat åt en hel armé, vi fick hemlagad pasta & köttbullar, chicken alfredo, spenat getosts & jordgubbssallad... MUMS! Super gott, toppade subway alternativet tusen gånger! 
 
Idag har det varit en skön söndag som vanligt! Toppapdes med sväng downtown till Grounds for thoughts, världens godaste kaffe I promise! Så hade jag och Jen vår lilla Friends marathon som tydligen börjar utvecklas till en söndagstradition... 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0